Stillingen er besat

Og kan du arbejde målrettet og ambitiøst med content marketing og Acubiz’ tilstedeværelse på de digitale platforme?

Så er det måske dig, vi søger til Acubiz Marketing!

Acubiz A/S er en yngre virksomhed, der gennem snart 20 år har specialiseret sig i udvikling af Expense Management med produktet Acubiz EMS. Acubiz er gearet til fortsat vækst og ekspanderer kraftigt inden for vores forretningsområde. Vores indsats inden for marketing og kommunikation intensiveres, og vi ønsker derfor at udvide organisationen med en erfaren og selvstændig digital marketing- og kommunikationskoordinator.

Stillingen i hovedtræk I tæt samarbejde med Acubiz’ marketingchef planlægger og eksekverer du primært den digitale indsats tilpasset de enkelte målgrupper. Samtidig vil du dagligt indgå som en naturlig del af marketingafdelingens øvrige aktiviteter, hvor optimering af alle touch points skal sikre kundeoplevelsen med Acubiz EMS.

Som en del af Acubiz marketing foregår din hverdag i tæt kontakt med kollegaer på tværs af organisationen med henblik på optimering og udarbejdelse af værdiskabende aktiviteter og indhold relateret til vores cloud-baserede expense management applikationer.

Dine primære arbejdsopgaver centrerer sig om følgende:

  • At indgå i planlægning og eksekvering af marketing- og kommunikationsaktiviteter
  • At bidrage til udvikling og optimering af samt eksekvere på Acubiz’ digitale tilstedeværelse og content strategi
  • At skabe indhold til dansk såvel som engelsk website samt andre digitale platforme
  • At sikre SEO- og SEM-optimering (delvis i samarbejde med bureau)
  • At tage ejerskab på WordPress platform herunder løbende opdateringer af nyheder etc. (.dk og .com sites)
  • At optimere, drive og sikre tilstedeværelse i brugergrupper på sociale medier.
  • At producere produktvideoer og aktivere disse via diverse kanaler
  • At varetage oversættelse af indhold til digitale medier og øvrige tekstoversættelser til engelsk
  • At deltage i ad hoc marketing- og kommunikationsopgaver både af intern og ekstern karakter

Dine faglige kompetencer For at opnå succes i stillingen som digital marketing- og kommunikationskoordinator hos Acubiz er det vigtigt, at du

  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund
  • Har 2-4 års dokumenteret erfaring fra en tilsvarende stilling inden for BtB
  • Har erfaring med CMS (gerne WordPress), SoMe, SEO, SEM og Google Analytics
  • Er stærk i skriftlig kommunikation (redaktionelt såvel som tekniske produkttekster)
  • Har erfaring med udvikling af content strategi og eksekvering heraf
  • Arbejder naturligt med begreber som målgrupper, formål, kunders behov og virkemidler
  • Er kommercielt funderet og tænkende
  • Har en stærk forståelse og kender vigtigheden af synergi og budskaber på tværs af forskellige touch points
  • Arbejder motiveret med deadlines
  • Har et højt engelsk niveau i både skrift og tale
  • Erfaring med brugen af Adobe Creative (primært Photoshop) er en fordel
  • Er opdateret på nye tendenser i markedet

Dine personlige egenskaber:

  • Udadvendt med et højt energiniveau
  • Detaljeorienteret og ekstremt kvalitetsorienteret i dit arbejde
  • Målrettet og drives af resultater og opnåelse af fælles succes
  • Struktureret og proaktiv tilgang til opgaver uanset karakter
  • Initiativrig og nysgerrig
  • Udpræget teamplayer, der bidrager til at løfte opgaverne
  • En fremragende kommunikator, som kender vigtigheden af gode relationer

Om Acubiz A/S Acubiz leverer virksomhedsløsninger til elektronisk rejseafregning og er en af Danmarks største på området. Vi er et team på 24 ildsjæle, som holder til i moderne kontorer i Birkerød. Blandt vores godt 500 kunder er Astellas Pharma, J. Lauritzen, Saxo Bank, ISS, Kromann Reumert, Falck, Kammeradvokaten og Pandora.

Din Ansøgning Human Power bistår os i rekrutteringsprocessen. Din ansøgning samt CV skal du sende til helle@human-power.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Helle Jensen på 5152 6372. Vi indkalder løbende til samtale.