Besat – Intern sælger

Motiveres du af at skabe og vedligeholde kunderelationer ved at yde en effektiv og personlig indsats før, under og efter et løsningssalg?

Så er det måske dig, vi søger!

Acubiz A/S er en dynamisk virksomhed, der gennem snart 18 år har specialiseret sig i udvikling af Expense Management med produktet Acubiz EMS. Acubiz er gearet til fortsat vækst og ekspanderer kraftigt inden for vores forretningsområde.

Og det går rigtig godt.

Derfor ønsker vi nu at udvide salgsorganisationen med en selvstændig intern sælger til at støtte op omkring vores mange salgsaktiviteter. Det vil både være supportopgaver for teamet og selvstændige salgsopgaver.

Stillingen i hovedtræk

Som intern sælger hos Acubiz får du en alsidig hverdag i et højt tempo. Med reference til salgsdirektøren er din primære opgave udadvendte salgsrelaterede aktiviteter, hvor dine primære arbejdsopgaver er:

  • Håndtering af kundehenvendelser pr. mail og telefon
  • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning på disse
  • Opfølgning på nye kundeemner
  • Vedligeholdelse af eksisterende kunderelationer
  • Opfølgning på salgskampagner og seminarer Vi forestiller os, at du har et par års erfaring fra tilsvarende salgsrolle og har følgende faglige kompetencer

Dine faglige kompetencer

  • Erfaring med opsøgende salg af software løsninger – gerne ERP og andre IT-systemer til brug i Finans- og Økonomiafdelingen
  • God forståelse og indsigt omkring økonomiprocesser, regler med videre
  • God kommerciel forståelse og interesse
  • Solidt kendskab til generelle IT-systemer, teknologisk og innovation
  • Gode formuleringsevner på både dansk og engelsk

Dine personlige egenskaber:

  • Er serviceminded og har et naturligt talent for at skabe langvarige kunderelationer
  • Har en proaktiv og energisk arbejdsstil, og du er vant til at træffe beslutninger på egen hånd
  • En struktureret og systematisk tilgang til opgaverne er dit fundament for en effektiv salgsproces
  • Kan bevare overblikket og det gode humør i en til tider travl hverdag
  • Finder det naturligt at arbejde selvstændigt, men forstår også værdien af teamwork og deling af viden med dine kollegaer

Om Acubiz A/S

Acubiz leverer virksomhedsløsninger til elektronisk rejseafregning og er en af Danmarks største på området. Vi er et team på 25 ildsjæle, som holder til i moderne kontorer i Birkerød. Blandt vores godt 450 kunder er Astellas Pharma, J. Lauritzen, Saxo Bank, ISS, Kromann Reumert, Uhrenholt, Kammeradvokaten og Pandora.

Din Ansøgning

Human Power bistår os i rekrutteringsprocessen. Din ansøgning samt CV skal du sende til helle@human-power.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Helle Jensen på 5152 6372.

Ansøgningsfristen er d. 30. august 2016, men vi indkalder løbende til samtale.