Besat: Implementeringskonsulent

Er du en ambitiøs og inspirerende implementeringskonsulent, der motiveres af at forankre værdiskabende og effektive forretningsløsninger hos bred vifte af kunder?

Så er det måske dig, vi søger!

Acubiz A/S er en yngre virksomhed, der gennem snart 19 år har specialiseret sig i udvikling af Expense Management med produktet Acubiz EMS. Acubiz er gearet til fortsat vækst og ekspanderer kraftigt inden for vores forretningsområde. Derfor ønsker vi nu at udvide organisationen med erfaren og selvkørende konsulent til vores implementeringsteam.

Stillingen i hovedtræk

Som implementeringskonsulent hos Acubiz foregår din hverdag i tæt kontakt med både kollegaer og kunder med henblik på optimering og styring af implementeringsfasen af vores cloud-baserede expense management applikationer.

Dine primære arbejdsopgaver centrerer sig om følgende:

  • At designe, planlægge og gennemføre implementering af Acubiz EMS
  • At konfigurere vores applikationer
  • At sikre fremdrift gennem kompetent og effektiv projektledelse
  • At afholde workshops og gennemføre træning af superbrugere
  • At levere rådgivning og sparring, der sikrer optimal værdi af Acubiz EMS

Dine faglige kompetencer

Vi forestiller os, at du har et par års erfaring enten fra fx en økonomifunktion eller som implementeringskonsulent, hvor du har tilegnet dig følgende kompetencer:

  • En løsningsorienteret tilgang, der baserer sig på god kundeservice kombineret med sund forståelse for indtjening og forretning
  • Indsigt til at konvertere egen erfaring til best practice med henblik på optimal værdiskabelse af vores applikationer
  • En god forståelse for håndtering af rejseafregninger og andre medarbejderrelaterede udgifter, og måske er du endda allerede kendskab til Acubiz EMS
  • Solid IT-forståelse – og gerne med kendskab til implementering og projektledelse af IT-systemer på tværs af en organisation
  • Gode formuleringsevner på både dansk og engelsk

Dine personlige egenskaber

  • Evner at arbejde engageret og er ikke bange for at stille høje krav til dig selv og dine omgivelser
  • Er proaktiv over for dine kunder, kollegaer og opgaver
  • Har fokus på at holde stramme deadlines i en til tider travl hverdag
  • Finder det naturligt at arbejde selvstændigt, men forstår også værdien af teamwork og deling af viden med dine kollegaer

Om Acubiz A/S

Acubiz leverer virksomhedsløsninger til elektronisk rejseafregning og er en af Danmarks største på området. Vi er et team på 24 ildsjæle, som holder til i moderne kontorer i Birkerød. Blandt vores godt 450 kunder er Astellas Pharma, J. Lauritzen, Saxo Bank, ISS, Kromann Reumert, Uhrenholt, Kammeradvokaten og Pandora.

Din Ansøgning

Human Power bistår os i rekrutteringsprocessen. Din ansøgning samt CV skal du sende til helle@human-power.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Helle Jensen på 5152 6372. Vi indkalder løbende til samtale.