Besat – Faglig Kundesupporter

Til eSmiley søger vi en faglig IT kundesupporter til fødevaresikkerhed

Brænder du for fødevaresikkerhed og egenkontrol? Og drømmer du om at omsætte din passion til værdi for kunder i fødevareindustrien?

Så kan det være dig, vi søger som supporter i kundeservice!

Med reference til teamlederen for afdelingen kommer du til at servicere forskellige typer af virksomheder i fødevaresektoren.

Du vil være i dialog med et varieret udsnit af fødevareproducenter og leverandører, som dækker alt fra den lille food truck på det lokale torv til store internationale aktører i sektoren. Det er din opgave at supportere og rådgive dem, så de er på forkant med fødevaresikkerheden – både med faglig og IT-teknisk viden.

Sammen med dine kolleger er du vores ansigt udadtil. Derfor er det afgørende, at du trives i et job med kontakt til mange forskellige typer af brugere, og du forstår at sætte dig ind i deres individuelle behov og udfordringer.

Din arbejdsdag kan til tider være i et hektisk tempo med mange bolde i luften. Derfor skal du formå at give hver eneste kunde din fulde opmærksomhed, og du skal have et personligt drive og positiv energi, der kan mærkes gennem telefonen.

Dine primære arbejdsopgaver er at:

  • yde IT-teknisk support på vores løsninger – både over telefon og mail
  • besvare faglige spørgsmål i henhold til fødevarelovgivningen
  • formidle faglig og teknisk viden enten telefonisk, over mail eller ved besøg

Dine faglige kompetencer:

Vi forventer, at du er godt i gang med en relevant uddannelse inden fødevareindustrien. Det kan være professionsbachelor i Sundhed og Ernæring, procesteknolog eller tilsvarende.

  • Har en interesse og passion for fødevaresikkerhed og egenkontrol
  • Har et grundlæggende kendskab inden for fødevarelovgivningen
  • Har en basal indsigt i kundernes arbejdsgang omkring fødevaresikkerhed og egenkontrol
  • Er fortrolig med IT, og har nemt ved at tilegne dig ny viden, som du overbevisende kan formidle videre
  • Kan kommunikere i et let forståligt sprog på både dansk, engelsk, og gerne et andet nordisk sprog

Dine personlige egenskaber:

  • Du er udadvendt og smilende i en telefon, og kan kommunikere med alle persontyper
  • Du forstår at sætte dig i kundens sted, og løser opgaverne professionelt
  • Du holder hovedet koldt, når tingene bliver hektiske omkring dig
  • Du har overblik og kan have mange bolde i luften samtidigt
  • Du er ambitiøs og ansvarlig omkring dit arbejde, tager initiativ til at gøre, hvad der skal til for at løse en opgave

Din arbejdstid vil være ca. 15 timer ugentligt og vil ligge på hverdage i tidsrummet 8-17. Vi har mulighed for at tilpasse arbejdstiderne, så det passer til dit studie.

Om eSmiley

eSmiley styrker fødevaresikkerheden!

Hos eSmiley arbejder vi målrettet på at styrke fødevaresikkerheden og lette hverdagen i alle typer af professionelle køkkener. Vores forretningsfokus bygger på tre grundlæggende elementer: Software, fødevareviden og kundeservice.

Læs mere: www.esmiley.dk

Din ansøgning

Human Power bistår os i rekrutteringsprocessen. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 5152 6372. Send din ansøgning og CV til helle@human-power.dk.

Vi indkalder løbende til samtale.